vrijdag 24 februari 2012

Wat nieuws aan de muur!


20 opmerkingen:

  1. ja wij hebben hier ook meerdere letterbakken in huis! Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh wat leuk, net als vroeger!

    groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice! Het was heerlijk in Maastricht... Logje volgt later op de dag... Eerst even fysio :( Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, Wat GÁÁÁÁÁÁF!
    En wat een leuke spulletjes!

    Liefs Zjanne,
    Van Sweet Zjaantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk zo'n letterbak. Weer helemaal terug van weggeweest. Ik had er vroeger ook één. Waar is die eigenlijk gebleven........??
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige letterbak heb je opgehangen! Ik heb er ook eentje waar ik erg blij mee ben. Al die mooie spulletjes die je er in kan verzamelen... verslavend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zeg! Ik vind het hier al zo druk aan de muur maar begin nu toch weer te twijfelen... De Plastic Fantastic poppetjes zie ik nu ook overal en die zij zó leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk en die popjes er allemaal erin maakt het zo gaaf!
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Wat heb jij een tof behang seg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super leuk. Al die spulletjes er in geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo vidn ik hem ook erg mooi. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Fieve, gefeliciteerd met je blog award! Al die kleurigheid? dat is wel een award waard, kijk maar op tikkiescheef.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je gemist! Dit is jeugdsentiment-gaaf! Mooi weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk zeg! Nu heb ik meteen spijt dat ik onze letterbakken naar de kringloop heb gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw! Nu ben ik toch wel een beetje jaloers op je mooie rode letterbak!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Heb zelf ook een letterbak hier boven mijn lappie hangen, alleen de mini vakjes zijn hier nog altijd niet gevuld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk ik ben zelf ook helemaal weg van letterbakken heb er zelf net ook eentje gepimpt voor mijn dochter

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!