vrijdag 13 januari 2012

Portemonnee van tafelzeil




17 opmerkingen:

  1. Ooh, die zijn echt heel leuk geworden!
    Groetjes, Truus.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk!!!! Ik heb net de naaikriebels te pakken gekregen en dit geeft inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Zo fel en vrolijk!
    Groetjes, Mio

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer mooi uit. Zo vrolijk.
    Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf!!!
    Die zie je vast nergens in de winkels liggen.
    Echt mooi en uniek.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow ze zien er echt super leuk uit.

    Fijn weekend.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerds gezellige stofjes / zeiltjes.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf!! (ik zeg markttafel materiaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige portemonneetjes! Zo vrolijk!
    Liefs, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hall Fieve,
    Ik vind jouw portemonnee erg leuk en ben zelf ook lekker creatief bezig met stof en tafelzeil. Ik ben nu nog op zoek naar een beschrijving van zo'n portemonnee als op jouw site. Heb jij die voor mij, of weet je waar ik die kan vinden.

    Alvast bedankt
    barbaraluten@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi fieve,
    Via pinterest op jouw site terecht gekomen maar heb je voor mij evt de werkbeschrijving van deze te gekke portemonnee?
    Zou ik erg op prijs stellen.

    Mvg
    Helgamarije@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw, ik reageerde op je appeltjes en rechts zag ik deze voorbij komen! Leuk gemaakt! I am in love!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!