vrijdag 17 februari 2012

kussens!

En de tutorial vond ik hier!
Fijn weekend!!!

9 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, ben benieuwd naar de tutorial :)! Heel mooi weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat word ik toch altijd vrolijk als ik op je site kijk!! Groetjes, Ieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Ik heb je genomineerd voor een award!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heerlijk vrolijk!
    Bedankt voor de tip vd tutorial! Vooral dat hoekje om en hoe je het begin en eind aan elkaar maakt is een toptip! ;) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ze zijn super gaaf mooie vrolijke kleurtjes echt helemaal te gek.
    Fijn weekend gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja, dat zou ik ook nog! Deze zijn goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fieve, wat heb je het weer leuk gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kussens ga zo de tutorial bekijken groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!