maandag 11 juli 2011

tasje

9 opmerkingen:

  1. Wat een erg leuk tasje! Leuk gedaan met dat poppenkopje. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt FIEVE-TASJE-Super leuk-grappig poppenhoofdje-mooie week-x-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net dezelfde stofjes gekocht !
    en naar de knoppen gedaan :(
    door ze te wassen met andere rode stof
    Nu heb ik dus roze met rode karookes en rood met roze polkadotjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze stof is populair kom ik hier achter hihi. Heb vandaag mijn eerste lapje stof gekocht in de winkel (rood met witte stippen) en ben begonnen aan mijn "projectje aardbei". Gelukkig is het gelukt om de naaimachine uit te vogelen, want na deze blog gezien te hebben smaakt het naar meer ;)
    Groetjes Yvon de Vaan

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!