maandag 7 mei 2012

Printen maar!

















Leuk voor moederdag!

8 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan weer Paddy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en leuk printje bedankt ga ik aan mijn dochter geven :)
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oooh wat leuk!!! mag ik hem gebruiken? enneh waarom zet je het niet op pinterest??? echt super!!!

    groetjes,
    annemarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eeuuuh vergeef mijn reactie...ik kan je volgen op pinteret....gaat ik gelijk doen!!! hoezo blonT sorry!!!

    annemarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah, die is zeer leuk!!! Helaas is moederdag alweer voorbij, maar voor volgend jaar ga ik hem zeker in de klas gebruiken. vinden al die moeders vast adorable..........

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!