dinsdag 21 februari 2012

Feest!

Voor ons geen carnaval, maar de verjaardag van opa!!!

8 opmerkingen:

  1. Geweldig die foto! Gefeliciteerd met jullie opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met opa-the girls look HOT-just like the mother!!! xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk kado voor opa daar zal hij vast blij van worden van zo n mooie foto.
    Van harte gefeliciteerd.
    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige naam, fieve! En geweldig vrolijk blog, wat leuk om zo via via idd weer mooie nieuwe blogs te ontdekken. Zoals deze.
    Leuk om te zien wat je zoal doet, ga binnenkort je blog eens rustig bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! Helemaal te gek! Mooie feestfoto! Moet je kaarten van laten drukken! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi! Ik kwam op deze site via Judith haar blog en oh inspiratie all over voor mijn 365 dagen creatief project. Ik vind die kleurtjes ook helemaal geweldig. Ik ga je zeker volgen! Warme creatieve groetjes van Susan
    By the way te gek kado voor opa!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Paddy,
    WAt een leuke dingen maak je toch en zo lekker vrolijk.
    Ik heb een vraagje; wat voor een lettertype is het die jij gebruikt bijv. bij deze hanger? Ben erg benieuwd; 'k vind em zo leuk

    groetekes christel

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!