donderdag 13 oktober 2011

Beloningskaart voor meiden!

klik op het plaatje en printen maar!!

7 opmerkingen:

  1. WAAAW, misschien helpt die wel bij mijn dochter? alhoewel de roze kleur voor haar niet zal meevallen, vrees ik! Maar zal het toch doen; THX!!!!!!!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Goed gedaan Fieve, jij krijgt ook een sticker van me!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En dan nu ook graag de jongensvariant....aub!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, wat is ie leuk!!!! Gewoon al mooi om op te hangen. Die kleurtjes ook zo vrolijk, daar hou ik van - maar dat is denk ik wel bekend ;-)

    Groetjes, Liane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. TNX


    Welterusten, ik kan ze niet meer open houden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super GAAF bedacht-ga het printen voor op de peutergroep-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!