dinsdag 7 februari 2012

The Muppets deel 2!


13 opmerkingen:

  1. Echt heel grappig Fieve! Ik heb m'n stickerkaart bijna vol...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt leuk zeg...wat kan jij dat goed!
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, daar zijn de favo van Marijn!:-)
    Verkoop je ze ook?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee ik verkoop ze niet...ik wil wel swappen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Paddy-welke van deze muppets doet "mimniminimie"?
    Dit is géén grap? Serieuze vraag! xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helaas: je hebt geen minimini! Dank voor het leuke filmpje! xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, de chef! Ik haalde 'm net bij de AH.
    Ze zijn echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier zitten onze favorieten bij! Animal is de grote held van zoon. Persoonlijk heb ik het meest met miss Piggy en de Swedish chef. Hij is zo grappig! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! De film schijnt ook een aanrader te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke muppets!
    Ik zag op Sil haar blog dat je een jasje voor star had gemaakt! Ik wil even tegen je zeggen dat ik dat zooooo ontzettend knap van je vind, en dan heb je waarschijnlijk ook niet eens het hondje erbij gehad om te meten en te passen, ofwel?
    Echt heel heel heeel mooi gedaan!
    Liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!