zondag 10 juni 2012

Hip en handgemaakt markt!







Popjes art,knutselpakketjes, kaarten, boodschappenblokje
en een ipad hoes van ikke


de meiden kregen van Sil geweldige (bloem)pennen
in een vaasje en ik deze mooie letter P in de Perfecte kleur!!


 



















































En deze geweldige broche!!!

paspoortmapje en fotohoesje maakte ik voor  Sil
ook voor Zjanne nam ik een leuke PIP studio agenda mee!

























En een hanger voor Sil











Met een volle tas weer naar huis!
Bedankt voor de leuke dag!

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat je even langskwam. Je hebt veel leuke dingen gekocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuks voor elkaar, zo super !
    in die broche herken ik Sil helemaal ja hihi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dingen hebben jullie gescoord! Ik was er ook, heb nog uitgekeken naar jullie, want ik dacht Sil min of meer te herkennen van haar blog-foto, maar heb jullie niet gezien. Wel nog even over je i-pad hoes van van Ikke staan aaien, ik vond 'm ook leuk, maar de enige hier in huis met een i-pad is hubby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt je vaak verwend door Sil. Mooie en leuke spullen zeg. Om verliefd op te worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit! Misschien sleep ik mijn 2 meiden zondag wel mee naar Amersfoort!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow wat leuk, ik moet ook maar eens gaan kijken maar er altijd wel wat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zag het al bij Sil, maar wat een leuke spullen heb jij nog gekocht en gemaakt en gekregen ;-) Ziet er als een hele succesvolle en gezellige dag uit!
    fijne week! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was ook net bij Sil en was benieuwd naar jouw blogpost. Oh weer zo lekker kleurvol (ook die foto van jou bij Sil :D). Wat hebben jullie elkaar verwend en jezelf natuurlijk ook met zo'n gezellig dagje weg en met de aankopen ;). Mooi toch om dat samen te delen en dat wij mogen meeleven. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Genieten, genieten en nog eens genieten! En wat een mooie buit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kom je 16 sept. ook even naar Hengelo bij de HHM, dan staat Kersjes en Kleine Gelukjes daar ook ;-)?

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!