zondag 13 januari 2013

Sterrenslinger!

gemaakt van wit tafelzeil

7 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt.......ik werk ook graag met tafelzeil!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk! Ik heb nog kant-tafelzeil liggen, kan ik ook wel slingertjes van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    Is wel een super idee als je nog zeil hebt liggen!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi :) You have so sweet blog.I love polka dots and red color.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk blog! Ik ga je volgen, volgens mij kan ik hier wel wat zelf-maak inspiratie opdoen ;-) Fijne dag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk !, ik heb nog restanten tafelzeil daar is vast nog wat mee te freubelen. Goed idee !!

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!