zondag 27 januari 2013

Een leuke dag met Sil!

Vandaag hadden we eigenlijk een RR-meeting (voor de
2e keer). Door het weer ging dit jammer genoeg niet door.
We hadden lootjes getrokken. Ik had Sil en maakte deze wolk
die ze op haar pinterest had gepind.

Sil en ik wilden er toch nog een leuke dag van maken  dus ik
reed naar  haar gezellige vintage huisje!!
 Sil had heerlijke appel-cranberrytaart gemaak!
Ze maakte dit PRACHTIGE bord voor mij!






En beschilderden deze potjes bij de
keramiek atelier in Arnhem.
Lekker gelunched en gewinkeld!!!




Het lijkt roze maar deze potjes worden knal rood!
Ze worden nog gebakken in de oven. Ik ben benieuwd!

15 opmerkingen:

  1. Zoals ik morgen zal schrijven: een dag met een gouden randje-die nemen ze ons niet meer af. En ik ben super benieuwd hoe onze potten gaan worden. En de volgende keer wil ik ook zo'n Looney Tunes-jas aan-Ha Ha-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En ook zulke leuke spulletjes!:D Das wel erg boffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zo'n gezellige dag met Sil en ook nog creatief bezig geweest samen, leuwk!
    Ik ben heel benieuwd naar jullie potjes en dat bord van Sil voor jou is ook weer prachtig.
    Sil heeft mij onlangs verblijdt met een ruige zwarte leren/suède engel. Zo kicken!
    Warme groetjes van Susan die al lang niet meer bij je op bezoek is geweest, maar je wel oogluikend in de gaten houdt hoor ;).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die wolk is ook leuk hoor, kan alleen niet goed de grootte inschatten ;) hihi

      Verwijderen
  4. Dat ziet er erg gezellig uit!! De wolk en het bord is prachtig. Ik hoop dat we de RRN meeting snel opnieuw kunnen inplannen. Jammer dat het niet door kon gaan.

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er zeker gezellig uit!!!!
    En dat bord is echt super zag hem al voorbij komen bij Sil,je wolk is zo leuk echt super zo met dat lieve gezichtje erop.
    Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de potten :-)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nou ja.. wat een onwijs leuke dag !!
    en ben jij dat met dat korte koppie ?
    zo ja.. dan heb je hetzelfde kapsel als mn dochter :-)

    dat bord is echt prachtig !!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. jaa ik had het bord al gezien bij Sil, super mooi! (en ook gave bloes/jurk Sil!). Ik ben benieuwd naar de beschildere potjes van jullie, aan de concentreerde gezichten zal het niet liggen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wouw, leuk meiden. Heel benieuwd naar de potten....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zag het net bij Sil, superleuk zeg!! Fijne week! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuk zeg! GEWELDIG om zo bezig te zijn!

    Liefs Kim
    www.facebook.com/byzusjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er leuk uit.
    Leuk hoor wordt bijna jaloers ha ha
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!