donderdag 23 januari 2014

Happertje!


8 opmerkingen:

  1. Oh hier gaat mijn dochter heel blij mee zijn! Ze vraagt vaak aan mij of ik zo'n happertje kan maken, maar wist het niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwwwww die zijn zo leuk (beelden uit mijn kinderjaren hahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nostalgie, maar dit is wel een veel mooiere versie dan degene die ik vroeger gemaakt heb :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER! O man...wat vind ik deze gaaf! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik dacht eerst wat bedoeld ze met een happertje hahaha, Maar die ken ik nog wel super leuk! Wij noemde het een "hoeveel-keertje"
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat superleuk!!!
    Jeugdsentiment :-)
    Knap gemaakt!
    Liefs Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oi wat leuk! En mooi ontworpen, inderdaad mooier dan wat wij maakten...
    Een stuk vierkant uit een random schrift em dan jongens namen erop, jaja... :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!