vrijdag 12 augustus 2011

En dit is mijn boekje!!!























22 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Past helemaal bij jou! (Tenminste bij het beeld dat ik van je heb gekregen tijdens de vorige ronde RR.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom heel wat RR boekjes tegen, ik vind die van jou Prachtig. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superrr leuk
    kga er ook een maken denk ik als fotoboekje voor een kraamfeestje
    hm over een tijdje dan
    eerst maar eens de andere projecten

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk leuk leuk !!!!!!!!!!!
    Ik hou van rood met witte stippen, die heeft mijn boekje ook hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi grappig is de voorkant geworden van je RR boek. Super leuk gemaakt.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leukje! Echt leuk gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk en passend bij jou toch?
    Ik zal nog eens gaan kijken op de site!
    Fijn weekend!

    Groeten,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi!
    Ik ben ook druk met mijn (mini)notebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om overal die "voorkanten" tegen te komen, deze is ook al zo gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw! Hij is echt mooi! En echt Fieve-style :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Keileuk boekje!
    Heel mooi geworden, lekker creatief bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig boekje! Heel creatief... Ben benieuwd naar de binnenkant straks!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk feive,..stuur je em ook even op naar het rrn mailadres..of doe je niet mee met de wedstrijd???

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat leuk weer! Ik ga me toch maar eens verdiepen in de RR. Met dit soort creaties wordt ik wel over de streep getrokken.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!