maandag 27 juni 2011

Parfum maken




7 opmerkingen:

  1. dat roept herinneringen op, van rozeblaadjes enzo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat hebben we hier thuis ook gehad-echt een meidending-heerlijk-geniet ervan-xxx Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha... dat deed ik vroeger ook! Net als Puur Arnika, met rozenblaadjes. Ik kreeg geen flesjes gekleurde vloeistof. En echt lekker ruiken deed het ook niet. Maar lekker meisjesachtig was het wel. En dan met een spiegeltje van een twijgje met vochtige spinnenwebben. Bedankt! Je hebt mijn herinneringen weer opgefleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo schattig om te zien.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Flesje ruuk, zeggen ze hier op z'n oud-Brabants. Ruukt het lekker?

    Wat lief van je om me te verrassen met zo'n appelboekje. I♥it!!! Kijk maar...

    Wil je me je adres mailen, dan ga ik je een bedankje sturen? (Maar dat weet jij dan niet en dan is het ook een verrassing, oké?)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, Ik had dit setje een paar jaar geleden of zo ook voor sinterklaas gekregen. Ik heb het veel gebruikt, nu zijn ze op. Jammer, ze roken echt zo lekker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. magische momenten om te koesteren: parfum maken, kruidenhapjes én heksensoep.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!