vrijdag 25 maart 2011

Genieten van de lente!!!







10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er inderdaad heerlijk en gezellig uit!

    Geniet ze nog en een fijn weekend!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoii,

    dat ziet er gezellig uit.

    fijn weekend

    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik aanschuiven? Ik lust ook wel een kopje thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zulke dingen word ik dus vrolijk =)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh die poppenwagen! wat een leukje! Hier is het jammer genoeg grijs buiten:-(
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jammer dat ik niet in de buurt woon, andesr was ik ook zeker even komen meegenieten...

    FIJN weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige boel!!!
    En wat leuk dat schaaltje dat daar staat rood met witte stipjes en blauwe bloempjes daar heb ik theebekers van. Maar hier gekocht bij de Casa in Salon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ik geniet met je mee van de lente als ik je foto's zie. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,
    Even tijd voor een reactie!
    Wat een mooi potje met die polka dots. Heerlijk die poppenwagen.... Dat heb ik geloof ik wel gemist met een zoon;-)
    Echt lente op je foto's...
    Tot gauw,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie!!!!